Hipin ensimmäiset kisat ikinä (ja heti viralliset ja piirinmestaruuskisat...) ja Hipin kootut selitykset:

Luoksepäästävyys 10 (Hyvin alkoi! Täähän on helppoo)

Paikalla makaaminen 0 (Ai kaks minuuttia? Eiks se ollukaan 2 sekuntia?)

Seuraaminen kytkettynä 7,5 (Tää nurmikko haisee muuten hyvältä)

Seuraaminen taluttimetta 6 (Jos mä meen hei täällä edellä nii tuu sä mamma perästä, ai nii ja mä unohdin istua kun sä pysähdyit)

Maahanmeno seuraamisen yhteydessä 0 (Mikä? Mä katoin viereisen kehän luoksetuloa ja meinasin melkee lähtee sinne auttamaan!)

Luoksetulo 7,5 (Mä tulin kyl täysillä mut sit mä en kuullu ollenkaa ku sä sanoit "sivulle", vasta toisella kerralla ja sittenki menin tyylikkäästi vinoon)

Seisominen seuraamisen yhteydessä 7 (No joo, ei sun olis tarvinnu melkee pysähtyä, kyllä mä tajuan helpomminki)

Estehyppy 8 (Joo, tää me oltiin opeteltu käsimerkistä, siksi kasi. Mä tein just niinku oli opetettu)

Kokonaisvaikutus 8 (Tuomarin sanoin, tekeväinen hieno koira, viilatkaa vähä liikkeitä vielä)

109,5 pistettä III-palkinto

Kisakynnys ylitetty, nyt vaan reenaamaan :)