Treenitaukojen kai pitäis tehdä hyvää, mutta tällä kertaa juoksujen takia tauolla oleminen on tuntunut suorastaan kidutukselta. Uusi treeniryhmä alkoi just ennen juoksuja, kevään ensimmäiset epikset ovat olleet käynnissä ja kerrankin narun toisessakin päässä roikkuvalla ois rutkasti energiaa treenata. Ja mitä tehdään me? Haistaan ja mädännytään sohvalla.

No, ollaan me onneksi tokoiltu. Minun vuosia jatkunut voivottelu siitä, että Hippi ei osaa seurata kunnolla, on nyt lopetettu. Sisäpihalla on käyty joka päivä ottamassa pieniä seuraamispätkiä ja takapalkalla on alkanut löytyä nopeasti oikea seuraamispaikka. En nyt sanoisi, että me koekunnossa ollaan seuraamisen suhteen, mutta sentäs jotain! Tekisi mieli kirjoittaa tähän, että suunnitelmissa on mennä kokeeseen loppukesästä, mutta mä oon aivan liian usein kirjoittanut tänne jotain sellaista mikä ei oo toteutunut. Oon siitä itse jotenkin ärsyyntynyt. Oon kai jotenkin muutenkin aika ärsyyntynyt ylipäätään :D

Hipin poika Totoro käväisi Lahdessa kärkkään Kärkkään arvioitavana ja sai sieltä tulokseksi EH JUK2. Tinka on ilmoitettu pariin näyttelyyn ja toivotaan sertionnea matkaan ;)

No, viikon päästä päästään toivottavasti jo pois tästä sohvan kupeesta ja mä nyt kaiken treenaamattomuuden uhalla aion ilmoittaa Hipin helatorstain kisoihin. Menköön miten meni, mut nyt on aika avata kisatili. Oli lopputulos sitten HYL tai joku ääretön summa virhepisteitä, tai mistä sitä ikinä tietää vaikka menis hyvinkin :)

Hauskaa vappua, armaat!