Mitä kuva esittää?

Arvoisa Hippikukan lukijakunta, olkaa hyvä ja esittäkää vapaasti veikkauksia :) Minulla on ihan selvä näkemys. Ensimmäisenä oikein arvannut saa rapsuttaa Hippiä mahasta seuraavan kerran kun tapaamme.

Elämä kulkee eteenpäin. Käytiin Seinäjoella ja Hippi sai leikkiä mummin Totoro-sheltin kanssa. Ja juu-u, Totoro on nuorempi kuin Hipin pennut ja mummi härskisti kopioi nimen Hipin jälkikasvulta :o Totoro-sheltti on kyllä jännä tapaus: vilkas elohiiri, joka on yhtä aikaa ainakin neljässä paikassa. Menee kuralätäköistäkin suoraa vaan. Ei meiän Iksu vaan. Se oli sivistynein koira maailmassa. Mä vähä haaveilen, että mummilla menis hermot tuohon vilkkauteen ja mä saisin puolivahingossa sheltin taas ;)

Eilen käytiin treffaamassa Tinker Belliä ja äiti ja tytär rallittivat pitkin Hietsun hiekkarantaa. Hippi tietysti kaivoi kuoppia ja kuljetti keppiä. Naurettiin, kun Tinka on niin blondi. Jotenkin Hipin olemus on älykkäämpi :) No, kaikille ei oo järkeä suotu isolla kauhalla (sori Laura). Tontonkin piti tulla mukaan, mutta Anna soitti, että Tomppeli on sairas. Ilmeisesti kennelyskä, mikä oli Tinkallakin vähän aikaa sitten. Hipu on vielä toistaiseksi säästynyt.

Ei päästy perjantain agitreeneihin viime viikolla eikä päästä tällä viikollakaan enkä oo saanut pakotettua itseäni itsenäisesti treenaamaan. Tää pimeys on niin hanurista, että mä oon kuin ruunan raato töiden jälkeen. Tänään mun piti lähteä Purinalle töiden jälkeen, mutta voi voi...Perjantaina päivällä!? Pakkopakkopakko. Lauantaina olis epikset, sinne ehkä siis taas harjoittelemaan sitä kilpailemista.