Mä jo kerran tänne lurittelin pitkät pätkät ja painoin sitten onnellisena tuota "palaa tallentamatta" -nappia...

No, kylmyys vaivaa Suomea ja olemmekin lenkkeilleet emäntä sen verran topattuna, että hyvä kun polvi on enää taipunut :) Hippiä ei niinkään kylmyys haittaa. Toki sillä on takki päällä ja vähän kinttujansa välillä nostelee, mutta muuten viilettää entiseen malliin. Hippi muuten jostain kumman syystä VIHAA takin laittamista. Kun lähdetään lenkille, se tulee eteiseen luimu ilme päällään ja varmaankin ajattelee "ei pliis takkia eiiii...". Ja sitten kun mun käsi vähänkin lähestyy sen punaista palttoota, se tekee u-käännöksen olkkariin. Olen hieman yrittänyt lieventää tuota takki-inhoa tarjoamalla Hipille aina namia, kun se pujottaa päänsä takin kaula-aukosta, mutta eihän rouva kerta kaikkiaan kykene syömään, kun on niin oksennuksen partaalla takin vuoksi. Kun takki on päällä, ei se menoa enää haittaa eikä takin poisottaminen ole mikään episodi. Ties miksi niin kovan inhon on saanut kehitettyä, mitään ikävää takin kanssa ei ole koskaan tapahtunut :/

Kylmyyden vuoksi agitreenaus on ollut aika vähäistä. Perjantaina käväistiin treeneissä, joita ei oikeastaan edes ollut, koska oli niin kylmä. No, lämmiteltiin 45 minuuttia ja sitten vähän keinua ja pujottelua mentiin. Molemmat alkavat sujua kohtuullisen hyvin. Viikolla en ole viitsinyt lähteä harjoittelemaan, vähän liikaa mulle se bussien odottelu näillä säillä...Saa nähdä, onko meillä huomenna treenit. Ajattelin mennä ainakin käymään ellei nyt vielä pakkanen ylly hurjemmaksi. Harmi, kun olin ajatellut nyt oikein tehotreenata, että päästäisiin ystävänpäiväkisoihin, mutta saa nähdä...