Tänään viimeiset treenit Sporttikoirahallilla ja Hippi sikaili oikein kunnolla ;) Mulla oli narulelu palkkana ja sehän päätti huidella narulelua retuuttaen ympäri hallia ja aina välillä tuli muristen ja lelua ravistellen mulle esittelemään leluaan. Ilman pienintäkään aikomusta antaa sitä mulle takaisin. No, tämä on meille tuttua, mutta viime aikoina luovuttaminen on alkanut sujua...Rannikkokin sanoi, että Hippi on sika :D Pikkupossu myös hyppäsi puomin kontakteilla oikein kunnon loikalla, itsevarma ilme naamallaan (jos koiralla voi olla naama).

Possu on selvästi vaiheessa, että sen ego on agilityssa ihan katossa. Ihan kuin se yrittäisi viestittää mulle "Hei mä osaan jo nää jutut, sä voit lakata nyt neuvomasta. Heitä vaan sitä lelua aina välillä". Hipillähän ei ole koskaan ollut puutetta itsevarmuudesta, mikä on hyvä asia, mutta täytyypä vahvistaa noita kontakteja jatkossa extratehokkaasti. H on ollut aika kuuliainen niiden suhteen, mutta nyt ilmeisesti vauhti ja hurma on niin vienyt possun mennessään, että kontaktit ei VOIS vähempää kiinnostaa.

Vähän harmitti, mutta toisaalta...On se vaan niin ihana koira <3