Arvatkaapa kuka kuvissa on?

Hipunen? Leilan Papu? Mingo? Joku muu mustuainen? Noup. Se on meidän Pipsa! Minä ihan liikutuin näistä kuvista, tyttö on jo yhtä iso kuin äitinsä. Ainakin korkeudeltaan.

Eniten mua on naurattanut Pipsan omistajan Sannan kommentti, että Pipsan tottelevaisuus vaihtelee sadasta nollaan. Jos nakkia on tarpeeksi, Pipsa tekee mitä vaan. Pipsa ei kuulemma voi tehdä mitään ilman pomppua :) Maahanmenokin on kuin pesäpallosyöksy!

Minulla on tekeillä jokaiselle pennulle oma sivu tänne Hipin blogiin. Sinne lisää Pipsasta ja Pipsan sisaruksista.

Olen ollut laiska lataamaan kuvia koneelle, mutta ainakin seuraavanlaista on luvassa vähän jälkijunassa:

-katukoirakollaasi Kreikasta

-Green Perry's kesäpäivät ja raporttia mainion Tikrun treffaamisesta

-toiveissa olisi saada videolle Hipin agilitya, kunhan ens viikolla päästään treeneihin. Hipu on niin HYVÄ!

Malttakaa. Mä oon laiskapää.